Har vi fået din e-mail adresse?

I næste måned står vi for at skulle sende indkaldelse til generalforsamling mv. til alle medlemmer, og du kan hjælpe Søbadet med at spare betydelige omkostninger i den forbindelse, hvis du oplyser os din e-mail adresse. Har vi den, kan vi sende dig alt materialet uden udgifter til tryk og porto.

Du kan give os din korrekte e-mail adresse – meget gerne inden 1. februar – på en af tre måder:

1. Gør det selv
Du kan selv logge ind på dine medlemsoplysninger og tilføje (eller rette) din e-mail adresse. Det gør du via For medlemmer og Medlems log-in her på hjemmesiden. Som bruger-id benytter du dit medlemsnummer, mens password er dit fornavn (hvis du ikke selv har ændret det).
2. Send os en mail
Send en mail til Søbadets serviceansvarlige – klik på Kontakt serviceansvarlig i bunden af siden – fra den ønskede e-mail adresse, så registrerer vi adressen for dig. Skriv “E-mail adresse” i emnefeltet.
3. Besøg os på Søbadet
Kig ind på kontoret i vores åbningstid, så tilføjer vi e-mail adressen, mens du venter.

Vi skønner, at vi mangler e-mail adresse på ca. 2.500 medlemmer inkl. dem på venteliste, så det vil selvsagt være en stor hjælp, hvis du bruger gør-det-selv alternativet, men lad det ikke være en hindring for at give os besked.